X Title

RSS - що це?

RSS — це засіб, за допомогою якого можна легко й швидко довідатися про появу нової інформації на сайтах.

Чи є на сайті RSS?

Якщо Ви бачите на сайті маленький жовтогарячий значок з буквами XML або RSS, значить під ним є посилання на RSS-файл.

RSS був розроблений творцями новинних сайтів для зручності їх відвідувачів, сьогодні, підписавшись на декілька RSS-потоків одночасно, можна легко відслідковувати безліч новинних Інтернет-ресурсів, нових повідомлень на форумах і в Інтернет-щоденниках, статтях і фотографіях, також одержувати інформацію про результати соціологічних і маркетингових досліджень і багато чого іншого.

Сучасні браузери й поштові клієнти вміють працювати з RSS-потоками, серед них Safari, Maxthon, Mozilla Firefox, Mozilla Thunderbird, Opera, Microsoft Internet Explorer (починаючи з версії 7.0).

Мир на сході України настане завдяки:

Мінським домовленностям

Повній перемозі України в АТО

Домовленностями між Президентами України і Росії

Затягнеться довгострокова війна

Інша думка

Проекти Прес-служба Фото/відео
18 серпн¤ 2019 23:23
23.01.2014

Володимир Семиноженко: Державна система електронних звернень громадян - серйозний крок до світових стандартів відкритості влади

Впровадження Державної інформаційної системи електронних звернень громадян – це серйозний крок на шляху до світових стандартів відкритості та доступності влади. На цьому наголосив Голова Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації Володимир Семиноженко.

За його словами, Система є унікальним технічним продуктом, яка досить складна за своєю побудовою і функціями, але при цьому проста і зрозуміла для користувача. Будь-хто, зареєструвавшись, може звернутися до будь-якого органу державної влади зі своїми питаннями. Це зручно, бо можна це зробити не виходячи з дому через мережу інтернет, що дозволяє заощадити час, гроші і, зрештою, нерви.

«Таким чином можна забути про черги у поштових відділеннях, не треба розшукувати адресу органу державної влади, жодних витрат на марки та конверти», - додав В.Семиноженко.

Більш того, зазначив він, сформувавши і відправивши електронне звернення за допомогою Системи, громадянин може у режимі on-line відслідковувати стан його опрацювання на кожному етапі, а строки роботи зі зверненнями і відповідальність чиновників за гальмування процесу дуже суворі.

«Отже, система неодмінно змусить «модернізуватися» і самих чиновників», - вважає Голова Держінформнауки.

Він пояснив, що у Системі можуть зареєструватися органи державної влади всіх рівнів – від міністерств до сільських рад, що робить її універсальною.

Разом з цим Система містить дуже потужний статистичний інструмент, який дозволяє здійснювати моніторинг і контроль за опрацюванням звернень. Цей моніторинг та аналіз функціонування Системи регулярно проводитиме Держінформнауки й звітуватиме з даного питання перед Кабінетом Міністрів України. Контроль за вирішенням порушених у зверненнях питань, у відповідності до компетенції, забезпечує орган державної влади, до якого надійшло звернення.

«Завдяки Державній інформаційній системі електронних звернень громадяни можуть через інтернет подавати до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування звернення в електронній формі. Це ще один крок у розвитку електронного урядування в Україні», - наголосив Володимир Семиноженко.Версія для друку